Är det fest så är det

Jag vet att jag lovade er bilder folket. Men jag kan inte hitta systemkameran som pappat förlagt. Har bara en riktigt bra story att dela med mig av:

Kvällen vart smått galen. Fast vad säger man. Började med middag och tävlingar. Team Maria låg under fram till musiktävlingen där vi plockade igen poängen och vann. Till efterrätt serverades cheesecake - kanske den bästa någonsin!
Sedan ställde sig ett gäng unga grabbar vid namn Pepita Slappers och lirade rockabilly. Sjukt vilket drag det blev. Lokalen förvanldades till ett stort dansgolv. Golvet var halkigt och skorna var slippppieeey 2000. Tur att jag var nykter och konstigt att jag inte ramlade mer än vad jag gjorde. I slutet drog jag på mig mina kängor ist. Didn't make the outfit. MEN fy fan vad skönt för fötterna.
Peter som var mycket dansglad och bad åtminsone alla kvinnor om en dans. Varav en snubblade och fick nå fel på foten. Festen tog halvers slut till ambulansen lämnade Norrbyn och festligheterna kunde fortsätta.
Två korvar senare gick fyllebilen till Ängersjö och Långed. Och sedan hem i sängen.

Helt klart  bra kväll! Nu taggar jag för nästa helgs 40 års fest. This time in CORNER.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0