I WILL BE MIMMOULAR!

NÄHÄ int kom de nån prins och kysst me på mun imorse heller.  Är det för mycket begärt? Blev ledsen.
Drömde att jag hade ätit gammalt bröd och fått ont i magen. Vilket var precis det jag hade när jag klev upp. BAJS, KISS och FIS som barna skulle sagt. Bestämde att jag skulle ta cykeln till jobbet så jag skulle få några extra minuter att steka på här hemma.

Med min vanliga tur så märker jag att cykelstödet frysit fast i marken. Försöker hacka fram skiten med det jag hittar.
Det gick inge vidare. Gick inte alls.

Några godbitar från dagen var discot och när en unge skulle lura mig:
KOLLA FRÖKEN, EN ÖRN! TITTA DÅ!
Jag fattar ju att du försöker lura mig nu, finns ju inga örnar innomhus.
...... MEN KOLLA DÄR DÅ, EN ÄLG!

Nu är det helg på rikt, för en gång skull. Känns sjukt härligt och mänskligt. Lyssnar på Gaye och bara mmMMmmmmM.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0