Ride sally riiide


Att ha bil är inte bara en dans på rosor. Den kan gå sönt, kostar skjortan att tanka och nog fan måste man byta däck.

Sista april och sedan ska man rulla på sommardäck. Dock borde man ju faktiskt byta så fort som möjligt när halkan försvunnit.

Man sku haft en redig dräng som kunde det där med bilar. Som tur är har jag en storbonde som är kvalificerad för arbetet.


Min bil.


SKOOOJAAAA.. Jag kör en Volvo 244 från 82 går även under namnen Pärlan och Darryl Gibson.
Inom snar framtid ska jag veva ner takluckan, pumpa bla Mustang Sally, You Ain't Seen Nothing Yet, Shake Your Groove Thing och Safe In New York City från högtalarna och ba glida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0