En ja tyck om Google

Ikväll har jag Googlat som kanske aldrig förr. Jag måste vara sämst då det gäller att gissa rätt skådis. Trodde bland annat att James Marsden var Tad Hilgenbrink. Tänker inte ens skriva en till mening om hur dålig jag är på detta så jag skiter i punkten

Hade Sea Monkeys när jag var liten. Men det var någon som spillde ut dem.
Vila i frid.

Känner att jag inte hänger med i mina egna tankar. Allt kommer ut på fel sätt. Att spilla och grisa runt är min vardag. Ibland sitter jag tyst som fan och kommer inte på ett skit att säga. Sen har vi de där guldstunderna då jag knappt kan hålla käften stängd.

Ikväll försökte vi hitta något som rimmar på Arnes; och därmed ha samma slutknorr som Arnes för att se om jag hade samma problem med att säga det. Slutade med att vi rimmade på Amandas namn. Vet inte om det var tröttheten eller vår dåliga humor som ballade ur. MEEEEN vi dog:

allehanda
anda
banda
beblanda
blanda
branda
buklanda
enahanda
framåtanda
förblanda
glasveranda
greuelpropaganda
jakaranda
jättepanda
kraschlanda
landa
mellanlanda
mångahanda
nödlanda
panda
prestanda
propaganda
randa
sammanblanda
sanda
skaparanda
skråanda
skräckpropaganda
skrämselpropaganda
sportsmannaanda
stranda
tanda
tidsanda
tillhanda
treggehanda
tveggehanda
varjehanda
veranda


Pollux är en hästtidning och en grekiskgud... Men även en fett stor stjärna som är 33,72 ljusår eller  319024,92 biljoner km (räknade ut det själv med hjälp av wiki) från Jorden. OKEJ geek alert 2000 MEN KOLLA INNNN!

 

Jag är sjukt amazed just nu. Måste nog sova för att smälta alla dagens intryck.
Glad påsk/natt/whatever

PS Rabih och rabbi är inte samma sak. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0