SÖKES: Manboy


Jaha.. FINT. Ena näsvingen har svullit upp och är knallröd. Vulkanutbrott inom snart framtid månne tro?

Det är dock inte vad mitt inlägg kommer handla om. Utan mitt uppdrag som jag fått. Faktum är att i helgen så ska jag sno Eric Saade. Ta med han till Pallen på Måndag.. Och sedan hångla upp honom på gården efter mellis (i 1 timma ska vi hålla på). Planen är därefter att jag ska lära honom min egna version av Popular (DVS Mimmoular). Så ska han sjunga den på ESC och därefter kommer jag ta över världen.

Känns som en jävligt stabil plan. Frågan är bara: Vars kan jag hitta Manboy?


P.S Vad heter egentligen det Engelska kungahuset i efternamn? Windsor? D.S

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kungafamiljen heter Windsor http://en.wikipedia.org/wiki/House_of_Windsor

2011-04-29 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0