Mimmoular


För att helt och hållet förstå innebörden av detta inlägg så måste du förstå att Erik Saade är ungarnas GUD! (Fråga mig inte varför)


Idag vid lunch berättade jag för några av ungarna att jag är lika gammal som Eric. (okej då. Han är 90:a). Iaf blev först svaret NEEEEHEEEEEE ÄRU JU INTE ALLS DE! Efter lite övertalande så kollade alla på varandra och utropade WOOOOOW.

En av dem är helt övertygad om att han och Saade är bästisar. Han har aldrig varit hemma hos han. Men de brukar prata med varandra på telefonen.

Huruvida han slår eller skriker (?!? HAHA) sönder glaset har varit en het diskution.

Jag tror att vi imorgon ska arbeta på en dans till den nya tophiten MIMMOULAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0