Ge mig en kaka till kaffet

Fattar ju inte vad som hänt.
En massa besökare och varför har sju stycken randoms kommenterat på min blogg?!



Här har ni resultatet. Okej kanske inte superbra bilder. Men det får ni leva med.


Åt jordgubbar, scones och fransk äppelkaka igår med några av b-rudarna. Blev en sen kväll och trodde jag skulle avlida när klockan ringde idag. Dock har dagen flytit på, bokstavligt. Visst, kul för ungarna med vatten. Men galonisar är inga dykardräkter. 

Några grejer som jag MÅSTE göra:
  • Kolla ikapp BB.
  • Fixa 50tals kläder till Lördag.
  • Baka dessa godingar (någon som är sugn på att va med mig?)
HAHA.. Gillar min 2 DO list sjukt mycket. Livet är allt bra gött.

Kommentarer
Postat av: prinsessan

fäään va goa kakorna verka! fredagkväll?

2011-04-06 @ 22:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0