ÄLSKARRRR


Att jag skrivit personliga brev förut. Jag var ju fan i mitt A-game i våras då det gällde det där. Är sjukt glad att jag har kvar gammla så jag kan sneak peaka på vad det nu var man skulle skriva.

Idag ska jag försöka ta mig till Hörne för att hänga med Amanda. Se Step Up och kanske knäppa nya bilder till CVt.

Kom just på att det är många gånger som man skriver första ordet där uppe och sen fortsätter man på det i inlägget. Egentligen kan ju inte det vara korrikorrekt. Jag är mer in för korrikorrekt då det gäller sånt här. Vill ha ordning och reda i mina texter. Ser jag ett stavfel så måste jag ändra. Det är jag sjukt glad när jag kan dela upp texterna så det blir mer luft och lättare att läsa. Okej, känner att intresseklubben antecknar NANTING.. Men från och med nu ska jag inte göra sådär. Börja meningen i rubriken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0