De är män, ja vad ska man säga.


Idag märkte Mattias att jag hade klippt håret.
Mattias: Meeen, haru klippt håret eller nått?
Jag: Eeeeh,, förra veckan...

Min bror har tydligen börjat med Warhammer. Vet inte riktigt vad det är, förutom att man bygger en värld och monster. Sedan spelar man. Låter ändå som något som min nördgen skulle välkommna, men ändå känner jag att det var en väldans dyr hobby, 1000 spänn för ett startpaket. Tror jag lägger de pengarna på att vårda de hobbier som jag redan har.

Sitter nu och gör det jag sagt hela veckan - kompliterar mitt CV med ny info. Det roliga med att lägga till saker är ju att man känner att man sysslat med något. Förutom mitt arbete på förskolan så kan jag smälla till med en cirkelledarutbildning, nyligen rekryterad i Hörneforsrevyn och att jag börjat dansa afrikansk dans.

Kanske inte är så mycket, men det är något NYTT. Det kommer ta mig till nya platser; scener, dansstudios och förhoppningsvis ett jobb. Icke att förglömma vilka nya människor jag kommer att ha träffat innan året är slut.

SCADUUUUSH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0