Du är 20 frugan


Det är rätt kul.. Jag kan inte längre räknas som en tonåring.
För några år sedan tyckte jag att 20 var nästan ett omöjligt mål, nu är det bara ett faktum.

Men nu står jag här. HEJ JAG ÄR 20. Och inte känns det annorlunda. Det känns snarare som jag fastnade någon stans. Känns som alla "ungar" runt om mig växer, mognar, blir större, får skägg, mens och mörkare röster. Men jag har stannat till. Jag menar, när ska finnarna ge sig då? När ska man bli sådär fancy 20 - 25 = dina bästa år. Känns rätt avlägset.

Men ändå känns det rätt bra att vara tjugo. Känns lite coolare än att vara nitton. Samtidigt vill jag att alla de som inte passerat den där magiska gränsen ska göra det, nu, typ.. Att gå från tonåring till tjugoåring, barn till ungdom på bussen eller nykterist till fyllo.

Okej nu ska vi inte vara överdrivet CK. Men lissna. Känns tusen gånger mer accepterat att vara 25 och ragga på en 20 åring. Än att vara 20 och ragga på en 15 åring. INTE för att det är min framtida plan (dock kanske det var morsans? hehe). När alla passerat den där ~:*mAgiSKa*:~ tjugoårsgräsen så kan vi alla be on a rainbow and roll around med varandra. -hehehehe..  serri..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0