ICE ICE BABY

Nu har jag kollat klart på Dexter säsong 5. Jag fattar om ni som inte sett den tycker att den verkar lite lame och tråkish. Men ger man den tid ären sjukt spännande men samtidigt läbbig NANTING! 2 oktober kommer nya avsnitt. SI SI SII.
Tror att nya serier jag ska följa nu blir Office och Mad Men. Utöver dem har vi ju True Blood och The Glee Project (som snart är slut). Sen i höst kommer nya Glee-avsnitt. JAAA!
Serier är fan ett sjukt härligt tidsfördriv
Så vad gör jag nu. Har mensvärk och snart tar mina värktabletter slut... Skjut mig.

Kommentarer
Postat av: julia

jaaaa, office!! SOM vi har längtat efter att ni ska börjat se det :D

2011-08-14 @ 17:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0