Vill ändå skjuta mig själv lite

Har gjort av med så S  J  UU K T mycket pengar att jag inte ens vill tänka på det. Och vad gör jag? Jo jag för över äNNU mer. För imorgon ska jag till stan och shoppa, ÄNNU FRIGGIN MEEEEEER.
Det fula är ju att jag aldrig varit sejna rik (okej nu har jag ju gått back några tusnigar). Och jag tror fan att jag aldrig har varit så rädd för att förlora dem. Farbror Joakim Von Anka ringde. MERA MERAA MERRAAA!
Jag måste fan panta mera, skaffa mig ett arbete och veta vart jag köpt min jävla tröja.
SOOO LONG! PS bloggen vill inte lyda mig när jag vill göra styckindelningar, därför är att en enda soppa? DS

Kommentarer
Postat av: julia

pengar är till för att spenderas!

2011-08-11 @ 00:48:41
URL: http://julijuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0