Framtiden är i antåg


De senaste dagarna har ni kanske märkt min lilla nedgång i humör. Fan. Känns ju som att hösten redan är i antåg. Kvällarna blir allt mörkare och kallare. Alla maler på om att de inte kommer hinna göra något i sommar. Och nog fan har affärerna redan börjat packa upp höstens nyheter (ville seriöst spy lite).

Men för att ta ner alla på jorden lite grand så kan jag meddela alla att juli inte är över!


OCH för att jag själv ska må lite bättre i själen så inbillar jag mig att hösten inte alls kommer vara så pjåkig. Att anmäla sig till den där kursen i Afrikansk Dans hade ju inte varit helt fel tex.

Nu har jag varit 20 i snart en vecka blankt. Inte känner jag mig äldre för det. Okej, kan erkänna att jag fått en hel del mer skinn på näsan. Men resten av livet då?

Haha som vi har gnatat på om att "åh vad jag önskade att jag kunde lista ut vad fan jag vill göra av livet"... Sen när man plötsligt kommer fram till att "jomen, det där hade jag lätt kunnat utbilda mig till." Då kommer ju riktiga krisen: vafan, har jag redan bestämt vad jag ska göra resten av mitt liv?!
Rätt skrattretande, eller hur?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0