Tagga sommar nurå!



Sommar och tagg på hög nivå!




Ehhhehe. Bara jag som känner Heidi Montag – Body Language vibbarna?


Annat gött att lyssna på:
Teddybears – No More Micheal Jackson Rykande färsk på marknaden. Det var titeln som tilltalade mig. Visade sig att låten var riktigt skön. LIKE
Surkin – White Knight Two + Surkin – Chrome Knight (feat. Chromeo) De är kinda samma grej. Fast ena är helt enkelt med Chromeo. Tackar inte nej.
Yuksek – So Down Vet att jag har nämnt denna pärla förut. Men det tåls att säga igen.

Vill även tipsa om dessa Glee -låtar som faktiskt är minst lika bra som orginalet. Man behöver inte vara en Gleek för att erkännat:
Glee Cast – Don't You Want Me (Glee Cast Version) De slår ju orginalet med ljusår. Jag är jag sjukt trött på Rachel. Men hon går an här. Och Darren kompliterar.
Glee Cast – Rolling In The Deep (Glee Cast Version featuring Jonathan Groff)
Älskar orginalet, således denna också. Fick rysningar när Jesse kom in. /TWSS/

GLEEK-Varning: Glee Cast – Light Up The World (Glee Cast Version)

Kommentarer
Postat av: jullan

ser du på The Voice? Där får man höra x-tina och adam köra den live!!

2011-07-13 @ 20:23:38
URL: http://julijuzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0