Hunny, where's my shooter?


Som jag nämnde tidigare idag så gick jag ut i krig. Eller rättare sagt spelade paintball för första gången i mitt kärleksfulla liv. Inte fan är jag en krigsmaskin. Satte liksom ribban när jag var ungefär den enda som reagera när lekledare sköt lösa skott....
Jag är en fegis så jag la mig ju bara nånstans, sen kom regnet. Nä ojdå, masken immade visst igen. Snubblandes fram med de allt för stora byxorna (som hela tiden gled ner) försökte jag hjälpa mitt arma lag.

Inte fan kan jag något om att smyga, HEY HEY GIRL, jag är inte känd som smygarn. Citerar Martin "Mimmi, du är rätt klantig va?"

Det var 14 skjutglada hingstar på grönbete och en snubblande Ferdinand som saknade sin korkek.. Näääee. Men lite skämt åsido. Så farligt var det inte. Dock hittade jag nog aldrig den där killer-instinkten.

Men jag gick därifrån med bruna skor (de var vita när jag kom), en stridsskada, blöta kläder och ännu en CHECK på listan. Med lite fler b-rudar på planen skulle jag lätt göra om'et.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0