Cri-Kee ringde


Ibland ställer man sig inför sjuka situationer. Vad gör man till exempel när man plötsligt hamnar i en knulldans-battle med en gammal kurtis?

"Men kom igen, visa lite action! Det ska vara sexy.. osv"

Vänta en sekund. Ni vill att jag ska stå och gnida mig mot den här killen som är topless, som jag egentligen inte vet hur jag känner för eller vad vi har för slags relation.
Ska även tillägga att jag inte är någon "sexy-person". Jag kan inte några sexiga moves. Jag kan bara dansa fult, flippat och hula hoops.

Hur tar man sig ut från denna konstiga situation? Det latinska citatet Nemo enim fere saltat sobrius, nisi forte insanit = “Ingen dansar nykter, såvida han inte är vansinnig” (Cicero) får plötsligt ett sammanhang. Jag är helt enkelt inte tillräkligt full för att kunna utföra detta utan en pinsamt jobbig känsla. Kan även lägga till att det fanns soffpublik som kollade in katastrofen.

Lyckas tillslut slinka ur den pinsama utmaningen genom att hamna på golvet och snabbt avsluta tvälingen.

Sanningen är nog att jag inte var förlägen över mig själv, jag har ju inget att dölja. Det som gjorde hela sitationen så pinsam och bisarr var tanken att "här tvingas den här killen att knulldansa med tösen han fimpade för nån månad sedan".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0