TADA!


Ikväll kände jag att jag hade några måsten. Som att förbreda inför morgondagen. KAnske suita up mina ögonbryn som börjar växa igen och lite annat grejs. Sånt som är tråkigt och alldagligt och B L Ä.

Därför köpte jag en påse lösgodis och drar igång Inglourious Basterds.

Dessutom funderar jag här. Jag är supersugen på att köpa en massa filmer. MEN. Egentligen känner man ju att man borde köpa i Blu-Ray pga tusen bra anledningar. MEN. Inte fan har jag varken en spelare eller en dator som klarar av formatet. Men. Jag känner ju att Lejonkungen kan vara något som är värt att ha en gnutta bättre sådär. Och snart är väll DVDn lika dömd som VHS... Förvisso kan man spela DVD i en Bluissss. Men. Jag tror ni fattar hur jag menar.

VAD BÖR JAG GÖRA?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0