Chokladmonster


Det här är sjukt.. Och jag vet inte om jag ska bli imponerad eller mest äcklad av mig själv. Jag har då lyckats käka typ ett kilo choklad på mindre än en vecka.. Skojar inte. Men finns det där så äter man det ju?
Kan inte vara nyttigt på något sätt. SÅ. Varför köper man så jäävla mycket choklad när man inte kan hålla tassarna från det.. DAH.. 3 för 100 spänn. GÖÖÖRE ba. Och allt ska ju lix ätas.. Så varför inte görare på en gång.

Nä. Nu är snart förtrollningen slut, inte många bitar kvar. Jag njuter så länge det varar och väntar på konsevenserna.
Sen blire chill fram till jul.


Påtal om jul så är första december sista anmälningsdatumet till BB.. Vet inte ens om jag är serri eller inte på det dära.

HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0