HOPPLA


Spelar lite TGIF musik. IHI. Man kan ju säga att det är helg nurå! Dagen bjöd inte på jobb och morgondagen är redan uppbokad med lite Lisatime i stan. Så jag tackade nej. Det känns alltid konstigt att säga "Naeej, jag kan tyvärr inte". Å ena sidan säger jag aldrig annars nej. Å andra sidan så får man faktiskt säga nej någon gång i halvåret. Är ju fördelen med att springvicka.

Så hur har jag startat helgen? Lite förbredelser inför Hallo. Först blev jag sugen på att klä ut mig till Daisy från Super Mario. Men kände samtidigt inte för att offra min balklänning för balunset. Annars

OCH JUST DÅ FICK JAG ETT SAMTAL!
"Hej vi vill ha dig!" Jaha. Nu har jag en 80% tjänst i fyra veckor på fritids. Hur coolt är inte det då? BOOM!

forts på mitt inlägg.

har jag funderat på vampyr. Annars skulle jag kunna tänka mig någon slags ängelgrej. MEN känns lite copycat på Lisa förra året. Vi får väll la se. Just nu känns bara allt en gnutta roligare.

Dessutom har jag bestämt att nästa gång jag far till London så ska det vara på sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0