Jag vet vem du är, du är Mufasas son!


Idag leverade Idol så sjukt. Ahh vad duktiga vissa va!

Själv jizzar jag sjukt över Coldplays låt Paradise som jag bloggat om tidigare. Andra låtar jag inte kunnat sluta lyssna på i veckan har varit Heather Headley – Shadowland, oooh!

Nyaste är Jason Raize – Endless Night, även den från The Lion King Musical. SötSimba! Och när kören kommer in:

I know that the night must end
And that the sun will rise
And that the sun will rise

I know that the clouds must clear
And that the sun will shine
And that the sun will shine


Kom på idag att jag aldrig skulle ha lyssnat på musik som matchar denna om det inte vore för filmen. Hur ofta sitter man och lyssnar på klassiskt-ish annars? Ibland är det bara så skönt att lyssna på något "riktigt". Och saaatan vilken pipa de har.



Från detta till något helt annat:


Gör mig riktigt sugen på att DJa. Och ja Lisa, Gustav ringde.

Nu gräver jag ner mig i en grop full med musikaliska VETTEFAN vad.. Men något sådant. TJAPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0