;PppPPpp


Var på ett Perukparty på Rapunzel. Jag och tre till från revyn skulle dra ett litet gig så att säga. Ässch fan låter bilderna tala:


Morsan, Justin Bieber eller Eduardo Khil (trololo)? Ingen vet.


Susanne blev olik sig.


Måste säga att detta är en lång story. Bestämde mig för att ta kort på ett villkor, om alla gjorde T-pose. Sagt och gjort. Att det sedan skulle ta pinsamt lång tid för morsan att kunna knäppa kortet var en annan sak. Men vad gör man inte för Tinnieposes survival?


Kerstin vann ett presentkort värt 500 spänn.

PS Det gjorde jag med, så vad ska jag nu köpa?! DS

Kommentarer
Postat av: JOS x2

Haha fan vad fint med tinniepose, älskar hur den sprids!! Man ser dock att det tog ett tag för den att knäppas. ditt leende hade som tappat lite glöd.. hahah ;P fast jag vet hur det är. Min mor är också av den "tekniska" sorten.

2011-10-27 @ 13:55:25
URL: http://frissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0